- Τύπος τρέϊλερ αυτοφερόμενο με τον απαραίτητο φωτισμό που προβλέπεται από τον ΚΟΚ, με τρίτο ρυθμιζόμενο τροχό για σταθεροποίηση και ειδικό σύστημα πέδησης κατά την κίνηση από το όχημα έλξης και όταν απεμπλέκεται από το όχημα ή επικαθήμενο που τοποθετείται σε ανοικτού τύπου οχήματα.
- Βενζινοκινητήρας Β & S 18 HP ή HONDA 20 HP.
- Αντλίες κενού Denver Wittig SLS 54 (5.400lit/min) ή MEC 5000 (5.000lit/min) ή MEC 9000 (9.030lit/min) αερόψυκτες με δυνατότητα αναρρόφησης 0,8bar και πίεσης 0,5 bar και αυτόνομο σύστημα λίπανσης.
- Ειδικές διατάξεις για την προστασία της αντλίας υποπίεσης.
- Δεξαμενές 700, 1.500 και 2.100lit., εξ΄ ολοκλήρου από γαλβανιζέ ατσάλι πάχους 5mm.
- Καπάκι δεξαμενής γαι την εξαγωγή των λυμάτων, εξ΄ ολοκλήρου από γαλβανιζέ ατσάλι πάχους 5mm.
- Bάνα αναρρόφησης των λυμάτων διαμέτρου 3΄΄ με ειδική αυτασφάλιστη διασύνδεση.
- Bάνα εξαγωγής των λυμάτων διαμέτρου 3΄΄ με ειδική αυτασφάλιστη διασύνδεση.
- Ειδικό φλοτέρ διαμέτρου 60mm τύπου ΄΄μπάλας΄΄ και εξωτερικά προστατευτικό σύστημα διαμέτρου 60mm τύπου ΄΄σιφονιού΄΄.
- Μανόμετρο ένδειξης της υποπίεσης.
- Ειδικοί δείκτες στάθμης της δεξαμενής.
- Kομβίο έκτακτης ανάγκης (emergency stop).
- Ειδικό προστατευτικό κάλλυμα της αντλίας και του κινητήρα.
- Βάρος περ. 500kg. με δεξαμενή 700lit.
- 3 ειδικοί σωλήνες αναρρόφησης διαμέτρου 3΄΄ μήκους 2,5m ο καθένας, με ταχυσυνδέσμους Bauer.
- 1 ειδικός πλαστικός (ΡΕ) σωλήνας αναρρόφησης μήκους περίπου 2,5m με ταχυσύνδεσμο Bauer και ειδική βάνα.
- Εργαλεία για την σύσφιξη του καπακιού εκκένωσης καθώς και για την απελευθέρωση των κοχλίων (βιδών του).
Built with Mobirise
Web Designer Software