- Δυνατότητα απόφραξης αγωγών έως Φ 450mm.
- Τύπος επικαθήμενο που τοποθετείται στo όχημα: Ford Ranger 2,2 TDCi.
- Δευτερεύον γραναζοκιβώτιο PTO.
- Αντλία υψηλής πίεσης Speck Rioned Ρ 45, κεραμικού τύπου 375bar/37lit. min., 320bar/46lit. min., 250bar/60lit. min., 160bar/75lit. min.
- Αντλία κενού GD SLS54V 5.400l/min (325m3/h).
- Σωλήνας υψηλής πίεσης NW 13 1/2΄΄ μήκους 80m σε σπαστό μετακινούμενο κατά 180° υδραυλικό τύμπανο.
- Ενιαία δεξαμενή συνολικής χωρητικότητας 1.200lit. (νερού 400lit., λυμάτων 800lit.) με χειροκίνητη κίνηση του οπίσθιου καπακιού προς τα έξω για την εκκένωση της.
- Πίνακας τύπου e Control+ με οθόνη ανθεκτικού τύπου για όλες τις λειτουργίες του μηχανήματος και τις ενδείξεις. Ένδειξη service interval και κομβίο έκτακτης ανάγκης (emergency stop).
- Ένδειξη πλήρωσης της δεξαμενής λυμάτων.
- Bάνα αναρρόφησης των λυμάτων διαμέτρου 3΄΄ με ειδική αυτασφάλιστη διασύνδεση.
- Bάνα εξαγωγής των λυμάτων διαμέτρου 3΄΄ με ειδική αυτασφάλιστη διασύνδεση.
- Αποθηκευτικοί χώροι στα πλαϊνά του οχήματος με κλειδαριές.
- Όργανο πίεσης και υποπίεσης.
- 2 μπεκ, 1 τυφλό και 1 προωθητικό.
- 1 πιστόλι υψηλής πίεσης τύπου lantza για πλύσιμο φρεατίων, δρόμων, πάρκων και κατάσβεση πυρκαγιάς.
- Φωτισμός ασφάλειας.
- Πλευρικό υδραυλικό τύμπανο με σωλήνα αναρρόφησης μήκους 12,5m και διάμετρο 2΄΄ ή 10m και διάμετρο 2,5΄΄.
- Τηλεχειριστήριο 5κάναλο.
- Σύστημα εξοικονόμησης νερού Pulsator.
Made with Mobirise
Free Offline Web Maker